Forum Reklamı Nasıl Yapılır

Çevrimiçi pazarlamayı düşündüğünüzde, aklınıza içerik, sosyal medya ve SEO gelir. Bununla birlikte, çevrimiçi pazarlamanın sıklıkla gözden kaçan ve tartışılan alanlarından biri de forum pazarlamacılığıdır. Forumlar, esasen forum konusunu tutkuyla seven insanlarla dolu sosyal olmayan medya gruplarıdır. Bunun için, küçük işletmenizi pazarlamak için onu nasıl kullanabileceğinize ilişkin hızlı bir kılavuza göz atmanızı öneririz.

Forum reklamı nasıl yapılır?

Müşterilerinizin ilgilendiği forumlar bulun. Küçük işletmeniz için forum pazarlamasının ilk adımı, müşterilerinizin aktif olarak düzenli tartışmalara katıldığı forumlar bulmaktır. İşleri iyileştirmek için bir forumla başlamanızı ve ardından diğerlerine geçmenizi öneririm. Bir sosyal medya danışmanıysanız, sosyal medya forumlarını aramak sizi, sosyal medya danışmanlarının hizmetlerine ihtiyaç duyabilecek kişiler için sosyal medya hakkındaki soruları yanıtlayabileceği Warrior Forum'a götürecektir. Bir acemi olarak forum hesabınızı oluşturmadan önce, katılabileceğiniz çok sayıda yeni sohbet olduğundan ve bu konuşmaların gerçek tartışmalarla dolu olduğundan emin olmak için foruma göz attığınızdan emin olun. 

Bazı forumlar denetlenmez ve bu nedenle çok fazla tartışmaları varmış gibi görünebilir, ancak aslında spam'den başka bir şeyle dolu değildir. Firmanın ürün veya hizmetlerinde neyi tanıttığınız konusunda net olun. Müşterileriniz, reklamınızı tıkladıklarında ne beklemeleri gerektiğini bilmelidir. Anahtar kelimelerinizden en az birini reklam başlığınıza ekleyin. Anahtar kelime olarak "Dijital kamera" eklediyseniz, reklam başlığınız "Dijital Kamera Satın Alın" olabilir. Müşterinize bir cevap veya çözüm sunduğunuzdan emin olun. Örneğin, müşteri yakınlarda bir çözüm arıyorsa, konumunuz en faydalı bilgidir ve başlıkta yer almalıdır.

Kaliteli bir reklamın özellikleri nelerdir?

Kaliteli bir reklam, hedef kitlenin dikkatini çekmeli ve ilgi çekici olmalıdır. Hedef kitleyi markayı veya hizmeti denemeye ikna etmelidir. Tüketicinin ihtiyaçlarını karşılamalı ve markaya değer katmalıdır. Günümüzde sadece masaüstü cihazlar ve metin aramaları için SEO çalışması yapmamalısınız. Aynı zamanda bu çalışmaların hem mobil cihazlar hem de sesli arama sorguları için yapılması önemlidir. Mobil kullanımın artması nedeniyle mobil cihazlarda arama sorguları da arttı.